Yay... måndag -.-

 
Målade naglerna lite snabbt, Inte så värst snyggt men endå, hehe x)
 
I morse gick jag upp typ 6 något, asså brukar gå upp vid typ halv sju sju hehe. Men pappa har tydligen bestämt sig att vi ska gå till bussen på morgon. Fatta va kallt! Vi fick gå där i snön klockan sju på morgonen, sviin kallt! Urk. Men det blir väll knappast bättre imorron..
Har endå haft en ganska lugn dag idag, tråkiga föreläsningar, semiarium och inte jobbat så jättebra men endå. Det är ju faktiskt måndag.
 
Nu är klockan typ 00:16 och jag sover inte... ooops. Nejmen jag måste sova nu. Kände bara att jag liksom ville uppdatera lite, hehe c: 

Kommentarer
Postat av: beajagaar

Dom blev jättefina

Svar: Tankjo c:
Sara Davidsson

2014-01-22 @ 19:52:15
URL: http://beajagaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback